KLACHTEN

Dagbesteding Grou vindt het belangrijk goede zorg te verlenen en te luisteren naar je wensen. Daarom nodigen wij je uit om jouw mening te geven en te klagen als je ontevreden over ons bent. Je kunt iets wat je vervelend vindt natuurlijk bespreken met een naaste of familielid, maar Dagbesteding Grou staat open voor je mening. Die kun je met ons delen door een mail te sturen naar dagbestedinggrou@gmail.com of te bellen met de begeleiding, tel.: 06 47374940 

 

VERTEL HET ONS!

Onvrede start vaak klein, maar kan steeds groter worden als je niet de mogelijkheid krijgt je ongenoegen te uiten. Daarom horen wij het graag snel als je met iets rondloopt. Door je serieus te nemen, kunnen we de zorg voor jou en voor andere cliënten verder verbeteren.

Niet alleen cliënten kunnen ons verbeteringen aanreiken. Wij nodigen ook je familie en andere naast betrokkenen uit ons te informeren als onze aanpak niet naar wens verloopt.

2 + 10 =

Je hebt een klacht?

 

Het kan zo zijn dat je niet alleen een mening wilt geven, maar juist een persoonlijke reactie wilt op een klacht. Er zijn verschillende wegen die je daarvoor kunt bewandelen. Welke weg voor jou de beste is, bepaal je zelf. Er zijn verschillende opties: